konsultacje rodzicielskie, psychoterapeuta młodzieży, psycholog młodzieży, psychoterapeuta dzieci i młodzieży, psycholog
Języki: polski
Jestem psychologiem, psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie certyfikacji w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS, a także kynoterapeutą i terapeutą EEE Biofeedback. Zajmuję się terapią indywidualną dzieci i młodzieży, a także konsultacjami i poradami dla rodziców. Na co dzień pracuję w Szkole Podstawowej na wrocławskim Biskupinie, prowadzę spotkania indywidualne z dziećmi objętymi orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Prywatnie jestem mamą 2 dzieci. Jestem miłośniczką lasu, gór i mindfulness.
Jak pracuję?
W swojej pracy opieram się głównie na nurcie poznawczo-behawioralnym, bliskie jest mi podejście terapii ACT. Chętnie wprowadzam podczas sesji elementy Mindfulness.
Obszary wsparcia
prowadzę terapię dzieci i młodzieży zmagających się z nieśmiałością, lękiem, zaniżoną samooceną, depresją, fobią, napadami paniki, problemami w zakresie samoregulacji własnych emocji
prowadzę interwencję kryzysową w sytuacji rozpadu rodziny, śmierci osoby bliskiej, myśli rezygnacyjnych
wspieram dzieci i młodzież doświadczających trudności w relacjach z bliskimi i rówieśnikami
pracuję z dziećmi z diagnozą Zespołu Aspergera
wspieram dzieci z diagnozą zagrożenia niedostosowaniem społecznym
pomagam dzieciom z diagnozą ADHD osiągać sukcesy w środowisku szkolnym
Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS (psychoterapeuta I stopnia psychoterapii poznawczo-behawioralnej)
Terapeuta EEG-Biofeedback, kurs I i II stopnia, BioMed
Kurs kynoterapii, Regionalne Centrum Edukacji
Kurs pedagogiczny, DODN
Tytuł magistra psychologii- Uniwersytet Wrocławski
Szkolenia:
Terapia behawioralna w teorii i praktyce III modułowy kurs bazowy 45 h, Centrum Terapii Behawioralnej
Diagnoza i terapia depresji CBT, Dolnośląskie Centrum Psychoterapii
Pierwsza pomoc dla osób doświadczających zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych. Poznawczo-behawioralne metody pracy. (Dominika Polkowska-Jaroszewicz, Instytut Terapii Poznawczo-Behawioralnej)
Pierwsza pomoc dla osób doświadczających lęku napadowego. Poznawczo-behawioralne metody pracy. (Dominika Polkowska-Jaroszewicz, Instytut Terapii Poznawczo-Behawioralnej)
Pierwsza pomoc dla osób doświadczających depresji. Poznawczo-behawioralne metody pracy. (dr Agata Kołodziejczyk, Instytut Terapii Poznawczo-Behawioralnej)
Jak pracować z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym, Instytut Proeduco
Dziecko z autyzmem w systemie kształcenia: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna,WCDN
Dzieci i młodzież z zaburzeniami zdrowia psychicznego. Jak je rozumieć, jak im pomagać? Europejski Instytut Socrates Scola
Debriefing w szkole, Pracownia Edukacji Psychologicznej
Przemoc wobec dzieci, rozpoznawanie, reagowanie i profilaktyka, programy profilaktyczne dla rodzin dysfunkcyjnych, wczesna profilaktyka, alhohlizm, reagowanie i wspieranie na terenie szkoły, Zespół Szkół nr 12 w SP ZOZ
Pracownia Psychoterapii Cognishift , indywidualna terapia dzieci i młodzieży
Szkoła Podstawowa nr 91 we Wrocławiu, stanowisko: psycholog szkolny
Milickie Stowarzyszenie Dzieci i Osób Niepełnosprawnych Wrocław, psycholog i kynoterapeuta
Przedszkole integracyjne, Nysa: diagnoza i terapia dzieci
Korzystamy z plików cookies w celu korzystania z narzędzi analitycznych oraz embedowania treści ze stron zewnętrznych. Cookies funkcjonują przez okres 12 miesięcy, chyba że wcześniej je wyczyścisz. Jeżeli twoje ustawienia nie blokują wskazanych cookies, uznajemy, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie. Możesz określić zasady korzystania z cookies w swojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.