Jagoda Leśniak
Ogólne informacje
Wtorek, Środa, Piątek,
Jestem psycholożką o specjalności klinicznej, psychoterapeutką poznawczo-behawioralną w trakcie certyfikacji oraz terapeutką pedagogiczną. Studia magisterskie z obszaru psychologii, jak i podyplomowe realizowałam na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Na co dzień pracuję w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie diagnozuję, udzielam psychoterapii dzieciom i młodzieży oraz konsultuję rodziców i opiekunów uczniów wrocławskich szkół i przedszkoli. Swoje wsparcie terapeutyczne oferuję także osobom dorosłym w gabinecie, które doświadczają w swoim życiu różnego rodzaju trudności i kryzysów. Konsultuję i wspieram pacjentów przed zabiegami z obszaru chirurgii plastycznej. Oprócz pracy psychologa i psychoterapeuty jestem pasjonatką muzyki; ukończyłam Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu na wydziale wokalno-aktorskim. Wraz z mężem aktywnie współtworzę jedną z niepublicznych szkół muzycznych we Wrocławiu.
Jak pracuję?
W swojej pracy opieram się zwłaszcza na podejściu poznawczo – behawioralnym. Staram się jednak aktywnie i elastycznie dobierać metody terapeutyczne do potrzeb i możliwości moich klientów, dlatego nie jest mi obce łączenie technik terapeutycznych. Bardzo cenię sobie III falę terapii poznawczo-behawioralnej; ACT, DBT oraz Terapię Schematów.
Co jest dla mnie ważne?
Głęboko wierzę w autentyczne, uważne i pełne empatii relacje terapeutyczne. Troszczę się, by w kontakcie ze mną klienci poczuli się zrozumiani i wysłuchani. Moim priorytetem jest zapewnienie poczucia bezpieczeństwa podczas spotkań w gabinecie. Wierzę, że taka atmosfera gwarantuje solidną podstawę do owocnej współpracy, zdrowienia i realizowania wyznaczonych celów.
Obszary wsparcia
Prowadzę psychoterapię indywidualną osób dorosłych, dzieci i młodzieży zmagających się z:
- depresją i obniżonym nastrojem;
- lękiem (lęk uogólniony, fobie, napady paniki, zaburzenie obsesyjno-kompulsywne);
- problemami związanymi ze stresem;
- trudną sytuacją życiową – zaburzenia adaptacyjne;
- trudnościami w prawidłowej regulacji własnych emocji;
- niską samooceną oraz spadkiem motywacji;
- trudnościami w relacjach interpersonalnych;
- trudnościami wychowawczymi;
- trudnościami w sferze społeczno-emocjonalnej i rozwojowej (dzieci i młodzież).