Karolina Łobczowska
Ogólne informacje
Piątek
Jestem psychologiem i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie procesu certyfikacji oraz pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Katedrze Psychologii Klinicznej i Zdrowia Uniwersytetu SWPS. Na co dzień staram się pamiętać o tym, żeby celebrować małe szczęścia, bo przecież głównie z nich składa się życie. Ważni są dla mnie ludzie i ich autentyczna bliskość, mój kot oraz natura.
Jak pracuję?
Jestem psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym (CBT). W pracy z klientami wykorzystuję również elemety dialektycznej terapii behawioralnej (DBT) i psychoterapii schematu. Bliskie są mi również techniki mindfulness i arteterapia.
Co jest dla mnie ważne?
We współpracy z drugim człowiekiem szczególnie ważne jest dla mnie zmniejszenie cierpienia emocjonalnego w możliwie jak najkrótszym okresie czasu. Ważny jest dla mnie cel, jaki chce osiągnąć klient. Zachęcam do rozwoju i przełamywania własnych ograniczeń, przy czym cały czas towarzyszę w tym procesie i wspieram w pokonywaniu pojawiających się trudności.
Obszary wsparcia
- pracuję z osobami zmagającym się z zaburzeniami lękowymi (lęk uogólniony, napady paniki, fobie),
- pracuję z osobami z zaburzeniami osobowości,
- wspieram osoby w kryzysie emocjonalnym – problem w radzeniu sobie z regulowaniem intensywnych emocji,
- wspieram osoby doświadczające: trudności w relacjach, niskiej samooceny, spadku motywacji.
CZYTAJ WIĘCEJ
- zaburzenia afektywne (depresja, ChAD),
- zaburzenia lękowe (lęk uogólniony, napady paniki, fobie),
- zaburzenia obsesyjno – kompulsyjne (OCD/ nerwica natręctw),
- lęk o zdrowie,
- zaburzenia osobowości, kryzys emocjonalny – problem w radzeniu sobie z regulowaniem intensywnych emocji, trudności w adaptacji kulturowej,
- wsparcie osób LGBT,
- wsparcie osób doświadczających: trudności w relacjach, niskiej samooceny, spadku motywacji,
- praca z osobami pragnącymi pogłębić swój rozwój osobisty / samorozwój,
- praca z osobami chorymi onkologicznie i ich rodzinami,
- diagnoza psychologiczna (badania funkcji poznawczych, intelektu, osobowości),
- myśli samobójcze, samookaleczenia,
- nadawanie sensu i poszukiwanie celu w życiu,
- praca z osobami o niskiej samoocenie